marți, 2 martie 2010

Vine, vine primavara!



Si ma apuca dorul de duca... nu oriunde ci la tara. E exact acea vreme in care se iese in gradini la strans frunze moarte si uscaturi ramase din iarna, se sapa pamantul si se pregateste pentru plantat. Soarele incalzeste usurel la orele pranzului si e foarte placut mai ales daca gasesti un loc dosnic.
Sa nu mai spun ca-mi zboara gandul la campii verzi cu urzici si grausor inflorit... cu toate ca e cam devreme pentru urzici... si pentru grausor. Dar anul acesta e Pastele devreme, daca reusesc trag o fuga pe la tara.
Si lunca galbuie de la muguri de rachita, gaini care clocesc la oua, berze sau randunelele care se intorc la cuiburi toate imi sunt acum in cap, iar eu stau zi de zi intre betoane.
Oare graurii s-au intors? Asta daca au plecat. Hmmmm. Si mai e bine de mers la pescuit :D
Simt ca am lasat in urma o lume minunata!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Adevarat ,un sat in calea apelor ,sau un sat de care se tin apele Siretului .Acum o suta si ceva de ani era pe malul drept si-l amenintau apele ,l-au mutat pe malul drept si air i-l ameninta apele.Cind eram copil a fost facuta o regularizare,dar apele tot peste sat au venit ,era .,,Holmul"dig natural ,l-au ros si pe ala .Acum au inceput o noua regularizare cu utilaje si tehnici noi si credem ca o sa fie pus la piunct capriciosul Siret.Dar ce mi-a placut de Siret e ca am gasit acest blog ,care m-a incantat.

Unknown spunea...

A fost mutat pe malul stang.
Scuzati !!

Diana G. spunea...

Ma bucur ca v-a placut acest blog, si mie mi-a fost drag sa scriu despre acest loc minunat dar care pare condamnat sa dispara caci nu se mai lucreaza la regularizare. Eu inca mai sper ca vor face ceva la timp.