duminică, 4 iulie 2010

S-a intamplat din nou


Vedeti copacii acestia? Poza e facuta in primavara lui 2009. Ma credeti cand va spun ca nu-i voi mai vedea vreodata? Puteti sa ghiciti de ce? Hai sa va spun eu: au fost rupti de Siret.
Da, primul gard din sat zace acum undeva in albia Siretului. De ce? Pentru ca raul a ajuns in sat. Undeva saptamana asta am stat cu sufletul la gura telefonand din doua in doua ore acasa si la toate cunostintele pe care le am prin Cuza. Am auzit numai: "a intrat apa in curti, a intrat Siretul in sat, a rupt gardurile si gradinile, in casa la noi nu a intrat dar s-a oprit in fata scarilor. In bucatarie nu a intrat, am izolat. Cainele e pe lemne, pisicile-s pe casa, puii sunt pe terasa. Asteptam. Momentan stationeaza". Pana in seara s-a retras dar ce a lasat in urma: mal, gradini devastate, spaima si multa treaba.
Iar proiectul de redresare a cursului...

Niciun comentariu: